Voetballen - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Rob Analbers - WaarBenJij.nu Voetballen - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Rob Analbers - WaarBenJij.nu

Voetballen

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

17 Juli 2014 | Ghana, Tamale

Tussen de middag. Even van school terug naar huis. Terug is het een dikke 10 minuten omdat het vooral heuvel af is. De chopbar heeft nog geen eten klaar maar met een minuut op 20. Heb wel even behoefte aan iets substantielers dan wit brood vanwege al dat rennen met een bal.

Deze week zijn er examens op de meeste scholen en ligt het schema overhoop. Zo kwam ik maandag op school met wat nieuwe ideeen en klaar om van start te gaan, alleen bleek er er geen klas. Rond half 11 komt er langzaam aan wat opdagen.

Aldus vanochtend ook geen computerklas dus op een moment met een aantal kinderen van de basisklas aan het voetballen geslagen. Het is plezier en scoren. Een jochie maakt ingewikkelde bewegingen en roept 'Ronaldo'. Hij struikelt half over de bal wanneer ik m afpak en zelfs weet te scoren. Ha, ha, Ronaldo, maak ik hem vol plezier even duidelijk. We winnen en vooral buiten adem besluit ik dat 10-6 wel een mooie score is.

Vanmiddag en morgen nog lesgeven en dan wordt het afscheid nemen van al die gezichtjes. Zat vandaag al om mij geen te kijken en vooral van 1 gezichtje dat zo vol glimlach zit even een foto maken.

Zaterdag een dagje niets, zondag naar de volgende uitdaging... Nu eerst even eten halen. Fried rice with chicken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Hai, ik ben Rob en vertrek spoedig naar Ghana voor ontwikkelingswerk.

Actief sinds 21 Mei 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 12395

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 27 November 2015

Peru

04 Juni 2014 - 02 December 2014

Op naar Ghana

Landen bezocht: